Prawo odstąpienia od umowy
Prawo do odstąpienia od umowy (z wyjątkiem produktów wykonywanych według specyfikacji Klienta) przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom dokonującym zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z ich działalnością zawodową.
- Mogą oni w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny - formularz zwrotu.
- Następnie mają kolejne 14 dni na odesłanie towaru do sprzedawcy na własny koszt.
- Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Produkty indywidualne
W przypadku zamówień mających indywidualny charakter (produkty wykonywane według specyfikacji Klienta), Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) na podstawie art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta.
Reklamacja
Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia:
- wad materiałowych,
- niezgodności wykonania z zaakceptowanym projektem.
Procedura zgłaszania
- Reklamacje należy zgłosić poprzez formularz reklamacji i odesłanie go mailowo.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od jej poprawnego zgłoszenia.
Rozwiązanie reklamacji
Po rozpatrzeniu reklamacji Kupujący otrzyma informację o wyniku postępowania i ewentualnym sposobie rozwiązania w przypadku jej uznania:
- naprawa uszkodzonego elementu (jeśli jest możliwa),
- wymiana produktu na nowy,
- zwrot kosztów, jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe.