Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

Prawo do odstąpienia od umowy (z wyjątkiem produktów wykonywanych według specyfikacji Klienta) przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom dokonującym zakupu w celu niezwiązanym bezpośrednio z ich działalnością zawodową.

  • Mogą oni w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania przyczyny - formularz zwrotu.
  • Następnie mają kolejne 14 dni na odesłanie towaru do sprzedawcy na własny koszt.
  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Produkty indywidualne

W przypadku zamówień mających indywidualny charakter (produkty wykonywane według specyfikacji Klienta), Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy (zwrotu towaru) na podstawie art. 38 pkt 3 Ustawy o prawach konsumenta.

Reklamacja

Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia:

  • wad materiałowych,
  • niezgodności wykonania z zaakceptowanym projektem.

Procedura zgłaszania

  • Reklamacje należy zgłosić poprzez formularz reklamacji i odesłanie go mailowo.
  • Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 30 dni od jej poprawnego zgłoszenia.

Rozwiązanie reklamacji

Po rozpatrzeniu reklamacji Kupujący otrzyma informację o wyniku postępowania i ewentualnym sposobie rozwiązania w przypadku jej uznania:

  • naprawa uszkodzonego elementu (jeśli jest możliwa),
  • wymiana produktu na nowy,
  • zwrot kosztów, jeśli naprawa lub wymiana nie są możliwe.